Onsdag

Min dag har varit lika händelserik som rubriken ovan. Grymt härligt! Skoldagen var otroligt seg och efter andra lektionen blev jag förvänad över att vi inte hade ätit lunch. Trodde det typ var siste eller så, haha! Blev lite ledsen när jag insåg verkligenheten... Vi hade en grym vikare i fysik. Han pratade helt otroligt entonigt och slutade aldrig prata. Hon snackade på i 50 minuter om atomer och kom alltid in på sidospår. Det är ju riktigt härligt! Satan vad jag kommer sakna honom... kunna sitta och rita i sin almenacka hela lektionen, haha!
 Hade flickkör på eftermiddan. Det är alltid kul! På månda får vi in de nya körbarnen, alltså de nya sexorna! Det kommer bli härligt att inte vara yngst längre :)


Kommentarer
FRIDA HJÄRTA KEVIN

Fin bild :)



SV; låter som en bra vecka :D

2010-09-08 19:58:08
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Cajsa - (F O T O B L O G G)

Nej jag är inte fin. ;) allt är bra med mig. :D med dig då?



älska dina bilder så grymt fina :)

2010-09-08 21:29:22
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!