Det går bra nu!


Fick dessa vita convers idag av Emelie! i fattar inte hur glad jag blir :D Har superlänge velat ha ett par vita!! Tack Emelie!!!

Annat smått och gott jag har fått äran att köpa med mig hem:



Mintgrönt nagellack (gorgeous!!) och en pastelle rosa (har inte provat ännu men bara färgen är gudomligt söt!).


Ett par jenas från Cubus 199 kr



Härlig byxdress från Ginatricot 149 kr


Ginatricot


Långklänning H&M 149 kr

Måste säga att jag från början inte gillade långklänningar, men när jag väl tod på mig en så mjuknade min inställning, haha! Nemen de är faktiskt riktiskt bekväma och och gillare ♥
 Dom jag har sitter perfekt, längden är perfekt och de passar perfekt nu till våren/sommaren. Även om den är svart så kommer den användas väl i sommar. Och även om jag inte är dom härliga 170 centimetrarna lång, så får det vara bra ändå! Haha
Puss♥

Kommentarer
Ida

Har också svarta jeans från cubus, fats nu är de mörkblå. De tappar färgen jättesnabbt :/

2011-04-16 21:33:55
URL: http://sugproppsida.blogg.se/
mallewaina - Malvina Hansson

åh va fin du va i långklänningen! gillar inte heller dom så mycket men funderar faktiskt också på att prova en haha :D kraam!

2011-04-16 22:15:57
URL: http://mallewaina.blogg.se/
TIDSTJUVEN

Det rosa nagellacket från Depend har jag också. Det är jättefint!



sv: Tack så mycket! :D Jadå, med mig är allt bara bra. Själv då? :)

2011-04-17 00:50:16
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!