Request

Blir så glad när jag får söta små kommentarer. Verkligen! Många har också skrivit att de vill se mer outfits och jag har fått en och annan kommentar om frågestund (era frågor kan jag svara i på bloggsvar). Tycker det är underbart att få kommentarer av er. Tar verkligen till mig det ni tycker jag ska förbättra och tackar och bockar för de positiva!

Lat som jag är (egentligen väldigt bra) så har jag tagit ledigt från datorn. Varit borta lite i tagen vilket ni måste ha märkt. Nu är det sommar och jag vill verkligen inte hänga framför nånn elektronisk apparat då. Men nu har jag tagit min tid och fotograferat en outfit som skulle passa som en smäck en höstdag eller molnig sommarkväll.


Chinos-GinaTricot | Tranparent svart skjorta-Åhlens | Uncleboots-H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!