Sånt där som alla vill veta

Satte väckarklockan på ringning 07:30. Lagom kul sådär. Men det är dags att vakna lite tidigare nu! Gud i himlen vad sommarlovet har gått fort! Klara nästan inte av att tänka på att det bara är 4 dagar kvar av underbar njutning. Tycker därför att jag är så duktig som är inne hela dagarna...
 Gick på promenad tillsammans med Emelie och Hugo i vagnen. Vi gick ca 5 km. Fick bära Hugo mest hela tiden, men det är mysigt! Han dreglar på. Men underbar är han!

Jag och Emelie sticker nog ut och springer ikväll. Josse följer förhoppningsvis med! Michaela och Frida kanske också hänger på. Då blir det kul!
Har inte tränat ett dugg på hela sommarlovet förutom de 3 km jag och Sara sprang på Öland. Men nu har vi kommit igång lite! Springer iallafall 1,5-2 km. Duktigt...! Men jag känner att det är kul. Längtar till kvällarna faktiskt


Foto på Hugo fotograferat av Elsa på http://elsal.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!