Bilder

Det är mörkt och trist ute. Jag har träningsverk. Sara och jag har precis avslutat våran frukost bestående av gröt och te. Gott! Fast jag råkade hälla i lite för mycket vatten, hehe. Klockan står på 09:59 just nu.
Vet inte om vi kommer göra så mycekt idag. Det blir nog mest sällskapspel och tv tittande. Synd att våran dvd inte funkar. Vi hade med oss typ 10 filmer just in case. Men några filmer blir det inte!


Bild på min fina lillebror Hugo. Blommor vid bryggan. Och båtarna vid hamnen i Färgestaden.

Kommentarer
malin [fotoblogg]

sv: ja det är ganska segt :/ åh det lät kul =) vill också till öland! ja visst kan vi följa varann, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig med!

2011-07-28 12:02:12
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Catrine (FOTO)

sv: följer dig nu också! ;)

2011-07-30 22:35:54
URL: http://catrine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!