Dag 4

Hej Världen! Fjärde dagen här i Turkiet. Det är galet varmt, men sitter just ni i skuggan brevid poolen. Idag kommer våra vänner, som bor på hotell i Alanya, hit och hälsar på. Lite kul att vi bor 7 mil ifrån varandra här i Turkiet. Turister.
Kommer bli asum! Strand promenad och bad i medelhavet. Det är så salt vatten så man känner sig alldeles klibbig efter, haha. Man kan flyta på havet också, utan att göra något. Trodde bara man kunde göra det i Döda havet. Men nej, så var det inte. Men det gillas!

Min kära vän Kalle bor också i Alanya. Honom kanske vi också åker och hälsar på.  Kult!



oredigerade


Kommentarer
Erika Hallman - fotoblogg

Härligt att vara i Turkiet! Själv åker jag dit om en månad :)

2011-07-07 11:00:06
URL: http://erikahallman.blogg.se/
Smilla

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 16:17:44
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!