Det är ju sommar ändå

Bloggade inte igår, inte i förrigår heller va? Bokstavligt talat orkade jag inte det. Vill kunna njuta av sommarlovet också! Men en dag som denna är det ju perfekt att sitta inne. Ett tag vid datorn är ju okej. Så jag slänger in ett inlägg...

Igår var jag inne i stan tillsammans med Fabian! Riktigt kul, det var ju fint väder och allt i Stockholm. Första gången jag var inne i stan sen jag åkte till Turkiet. Det har inte förändrats så mycket... faktiskt.
Vi satte oss på espresso house vid Vasagatan. Jag tog en stor Ischai och en morotsmuffin och Fabian tog nypressad juice, vaniljlatte och en kanelsnäcka. Mys! Pratade om lite allt möjligt till vi gick därifrån. det vart våran lunch i princip, haha!
På eftermiddan åkte vi hem till honom och åt rabarberpaj (slår mig nu hur onyttiga vi var...) och drack cola i solen. Gött! Åt middag där också, super!



Btw: Har köpt en kappa från Topshop. 70% rea. Alltså, den är to die for. Älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!