Det står verkligen still

Just nu googlar jag runt för att få inspiration. Det står verkligen på 0 just nu. Åker till Öland med Sara och då! Då ska det bli fotografier till 1000! Åh, måste verkligen trigga igång mig själv. Har inga ideer om vad man kan fotografera. Kollar runt på massa bloggar och ser helt underbara bilder, bara det att jag inte har tillgång till all utrustning som behövs. När lönen kommer från Operan ska jag köpa mig ett 50mm objektiv. Det har så länge viljat ha!
Nu orkar jag inte mer. Checkar ut från datorn och sen vet jag inte vad ♥

Kommentarer
ANTON - målet att bli fotograf

tack så jätemycket! roligt att höra! :D

2011-07-21 14:25:51
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/
Lina ♥ [minradio.blogg.se]

sv; Taaaack! :DD lite svårt att förklara haha ;)

2011-07-21 22:23:05
URL: http://minradio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!