Do not pity the dead. Pity the living, and, above all, those who live without love

Kände att vi behövde en ny fräsch morgon bild. Inte så mycket morgon kanske, men det tog en tid att redigera, ladda ner fonter o.s.v Plus att jag gjorde fel med texten, så var tvungen att göra om, hehe. Idag är det en fin dag också! Det blir man glad av. Undrar bara vad man ska göra, mamma är ute och fixar med trädgården, klipper gräset och är så duktig. Jag kanske ska börja städa här inne då. Det är den känslan, haha!
Jag är faktiskt väldigt nöjd med mitt rum! Lite jobb kvar att göra, men ingenting jag kan göra idag. På lördag ska jag tillbaka till IKEA för att köpa klädhängaren som kommer plaseras på den ljusaste platsen i rummet. Sen är det tavlorna. Har ramarna med inte bilderna, hehe. Kommer sätta upp mina egna bilder. Blir så mycket roligare då♥

TRANSLATE
Felt that we needed a new fresh morning-picture. Not so much morning couse it took time to edit, download fonts etc. Today's a nice day to! Just wondering what to do. Mom is in the garden working. So maybe I'll start cleaning. Itäs that kind of feeling, haha! In fact I'm very happy over my new room. Still needs a bit of work. But the only thing left is the coat-hanger witch I will place in the brightest spot in the room, and then the paintings. I have the frames, but not the pictures. I think I'll put my own pictures in it. Becomes more fun to watch♥

Citat: Harry Potter and the deathly hallows part 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!