Hemma

Nu är jag hemma igen! Efter helt underbara dagar på Svartsö. Bilderna hade jag tänkt lägga upp i flera inlägg som kommer varje dag.
Jag hade en sån tur att jag var där under de dagar som gav mest sol! Varje dag hoppade vi från bryggan, åkte båt, köpte glass, handlade, körde monopol och bara levde livet. Helt oslagbart!
Det var väll samma rutiner varje dag.
Vi väcktes runt 09:30 och åt frukost, bytte om direkt till badkläder och hoppade i vattnet. På morgonen var det bara jag Vendela och Vilma som var färdiga. Så låg vi och sola tills Ville, Tor och Edvard kom. Då badade vi igen. Sen lunch. Efter det en båtur till Alsvik eller Ingmarsö. Åt glass och hade det underbart i solen.
Hemma så badade vi igen eller spelade något spel och blev mggbitna. Men värst var det på kvällen...
Efter middag var vi ute hela kvällen. Och vi avslutade dagen med att kolla ett par avsnitt av Solsidan.
Bilder i nästa inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!