To do on a Friday

Godmorgon alla morgonpigga! Jag har faktiskt ingen aning om varför jag har vaknat så tidigt hela det här lovet... Jag har alltid vaknat till vid 8 tiden. Det är lite skumt! Jag brukar annars vara i min djupaste sömn då, haha!

Idag ska jag till mina bästavän Filippa. tar med mig kameran så det blir ytterligare nya bilder till bloggen. haha det känns bra. Har så ofta brist på bilder i mina bild mappar, haha! Bestämmde med Filippa igår att jag skulle ringa och väcka henne klockan 9, för annars kommer inte jag komma till henne förens 15 typ. Så jag ringde nyss och hörde en nyvaken Filippa. Haha, det var roligt! Men hon kvickna till ganska snabbt!
Jag åkter så snart jag är färdig med morgonens måste-göra-saker, som oftast är:
Platta håret
Tvätta ansiktet
Sätta i linserna
Sminka mig
Har redan tagit på mig kläder, eftersom det alltid är det första jag gör på morgonen när jag klivit ur sängen.
Sådär ja! Nu har ni fått en liten inblick i  min morgon, hoho!


Puss♥

Kommentarer
alexandra

sv; jo allt bra med mej, själv då? :)

2011-03-04 09:56:16
URL: http://randomabilder.blogg.se/
trogen läsare

asså eehh tvättar du dig inte på morgonen??? usch!!!!

2011-08-15 12:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!