Jättehärligt jo tjeena...!

Kortkort inlägg innan jag sätter mig och äter. Jag och mamma har flyttat ner tven och mixtrat med alla sladdar i nästan en evighet nu... Men det är bra nu. Fick en lagom härlig stöt av en sladd, hehe!
 Skolan var riktigt bra idag. Bästa dagen ju ;) På Bilden/Tekniken har vi nu börjat med filmprojekt. Det innnebär att vi är uppdelade i flera grupper. Varje grupp väljer en låt som dom ska göra musikvideo till. Våran grupp han riktigt långt! F*n va dethär kommer bli bra. Man känner lite "Yees där satt den!" men säger inte vilken låt det är, haha!
Puss på er


Kommentarer
Lisa

hejhej!

jätte mysig blogg du har :)

Hade blivit jätteglad om du skulle vilja kommentera min blogg, eller om du vill följa den via Bloglovin', så kan du ju skriva det till mig, så följer jag gärna din! :D

Kram ♥

2011-03-17 20:32:42
URL: http://lizaaaah.blogg.se/
Linnéa Lindell

Du blir så otroligt fin på bilder Aina! <3

2011-03-20 17:57:44
URL: http://linnealindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!