Plugg





Yeees vad man blir glad när man får plugga!! Whait what?
Det är iallafall skönt när man blivit av med det. Tycker jag har varit riktigt duktig idag! När jag kom hem efterpianot satte jag mig direkt och började läsa Fysik. Vi har prov på onsdag och jag vill verkligen prestera bra! har skrivit fyra stycken A4 sidor samanlagt så det könns som en bra början. Får läsa egenom det jag har skrivit och lägga allt på minnet så går det säkert bra :)

Nu får ni ha en fortfatt trevlig dag! Ett till inlägg kommer säkert upp inom kort tid♥
Puss

Kommentarer
Erika - fotoblogg

Usch för plugg :(

2011-03-19 17:35:22
URL: http://erikahallman.beldo.se/
Elin - Mode på nätet

Sv: I dag har jag inte gjort så mycket direkt , mest kollat upp hur min morbror mår och lite.

SJälv då? :)

2011-03-20 00:11:35
URL: http://eelinsfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!